آئودی RS5 DTM در نمایشگاه ژنو 2014


تنها پس از مدتی از نسخه مسابقه ای BMW M4 برای شرکت در مسابقات DTM آئودی نیز دست به رونمایی نمونه مسابقه ای RS5 DTM در ژنو 2014 زد.این خودرو با یک پکیج آیرودینامیکی جدید را به همراه خود دارد که با تغیرات حاصله قول داده است از آرمانهای ائودی در مسابقات این فصل DTM دفاع کند…

 

 

 

Audi RS5 DTM

Audi RS5 DTM

 

از آنجا که تیم آئودی با RS5 سال گذشته را با پیروزی سپری کردند امیدوارند تا در سال جاری با خودروی جدید خود بتوانند موفقیت های گذشته را تکرار کنند.از آنجا که قوانین DTM اجازه میدهد شرکت کنندگان هر ساله تغیراتی را در خودروهای خود جهت بهبود عملکرد ایجاد کند مهندسین آئودی بر آن شدند تا به جزئیات بپردازند و تغیراتی را در فاز آیرودینامیکی این خودرو ایجاد کند.

 

 

آئودی RS5 در طراحی و تولید همانند لانه زنبور میماند و تنها تغیراتی که همواره با آن روبه رو است مربوط به ویژگی های دریچه های هوا است که همواره بازطراحی میشوند همچنین موتور و ترمز ها کمی دستخوش تغیر میشوند بعلاوه بهینه سازی هایی که اخیرا در این خودرو ایجاد شده است موجب ارتقاع آیرودینامیکی این خودرو شده است .طراحی آینه های جانبی همواره به شما این اجازه را میدهد که هم دید خوبی داشته باشید هم اینکه جریان هوا به خوبی از کناره های خودرو عبور کند.

 

 

علاوه بر ارتقاع آیرودینامیکی این خودرو در جلو و عقب در بحث تعلیق شامل تغیراتی شده است که بسیار در عملکرد نهایی خودرو تاثیر گذار بوده است. در هنگام معرفی این خودرو مدیر تیم آئودی دکتر الریش هاکنبرگ گفت: این یک تولید تکامل یافته است که ما امیدواریم بتواند تمام رقابت های پیش رو را ببرد و ما نیز تمام تلاش خود را در راستای بهتر شدن روز به روز این خودرو انجام خواهیم داد.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: